Yerinde sistem kurulumu hizmetimiz çoğunlukla aşağıda sıralanan aşamalardan oluşmaktadır;
- Firmaların halihazırda kullanılan veya açılması düşünülen işyerlerinde bilgi teknolojileri ile ilgili altyapının kurulması,
- Bilgi güvenliği ve yedekleme sistemlerinin ve donanımlarının kurulumu,
- Firmanın özelliklerine uygun muhasebe programının seçilerek kurulumun yapılması,
- Firma çalışanlarına programın kullanımı hususunda eğitim verilmesi,
- Programın modülleri arasında entegrasyonunun sağlanarak zaman kaybının önlenmesi,
- İş akış şemalarının oluşturularak ilgililere tebliğ edilmesi,
- Belge düzeni ile ilgili kuralların belirlenerek ilgililerine tebliğ edilmesi,
- Deneme sürecinde yaşanan aksaklıkların giderilmesi ve projenin tamamlanması.